menu close menu

Trampolíny

CO JE JUMPING?

Jumping je dynamické aerobní cvičení, které se provádí se malých trampolínách, které byly speciálně konstruovány pro tento sport. Základem jumpingu je kombinace rychlích a pomalých cvičebních prvků které se během cvičení, tedy cca 50 minut, mění. Tyto prvky zahrnují jak rychlé tak i pomalé skoky, balanční cvičení, které posiluje hluboké zádové svalstvo, či silové prvky. Během hodiny se cvičí za doprovodu skvělé muziky, která Vás k cvičení bude motivovat ještě víc.

PROČ SI PŘIJÍT ZASKÁKAT?

Při hodině jumpingu zapojíte více jak 400 svalů v těle a za jednu cvičební hodiny, tedy 50 minut, spálíte 500 až 650 kcal. Jumping zlepšuje koordinaci pohybu, rovnováhu, výrazně rychlým temptem také kondici a pomáhá zpevnit celou postavu. Cvičením jumpingu uvolníte obrovské množství endorfinu, které podporují dobrý spánek či dobrou náladu. Jumpingem šetříte své klouby, jelikož nedopadáte na tvrdou plochu a chráníte je tak před zbytečnými otřesy. Jumping poskystuje relaxaci, uvolnění a sloutí taktéž jako prevence proti určitým nemocem.

Jumping je cvičení pro každého, nezáleží na věku, hmotnosti nebo kondici. Instruktor přizpůsobuje tempo a cviky každé lekce, předvede ještě před hodinou základní cviky a zacházení s trampolínou. Před i po cvičení provede strečink, který je důležitý u každého druhu sportu.

  • zvyšuje kapacitu plic pro dýchání.
  • pomáhá normalizovat krevní tlak a tím tak předcházet kardio-vasklulárním onemocněním.
  • podporuje snadnější relaxaci a spánek a tak zvyšuje psychický výkon a proces učení.
  • zlepšuje koordinaci a rovnováhu díky stimulaci vestibulárního aparátu.